Support en advies voor leerlingen en personeel
Hulp nodig?
Leerlingen
Spreek je vakleerkracht aan.
Ga langs bij het secretariaat.
Contacteer onze ICT-dienst via een Smartschool bericht of een e-mail naar ict@spectrumcollege.be
Kom langs tijdens de openingsuren van het ICT-loket.
Leerkrachten en personeel
Maak een Helpdesk-ticket aan in Smartschool om contact op te nemen.
Kom langs tijdens de openingsuren van het ICT-loket.
Openingsuren centrale ICT-dienst en ICT-loketten
Campus Beringen (A-blok, lokaal A.00.24)
ICT-loket: vrij binnenlopen van maandag t.e.m. vrijdag van 8:00 - 13:00, na 13:00 uur op afspraak.
Dagelijkse aanwezigheid ICT-dienst: maandag t.e.m. vrijdag van 8:00 - 16:00.
Let op: op maandag van 10:15 – 11:30 uur hebben we onze wekelijkse meeting; tijdens dit moment zijn we niet beschikbaar.
Tip: Wil je zeker zijn van hulp? We raden aan om vooraf een afspraak te maken, zo kunnen we je snel en efficiënt verder helpen.
Planner: bekijk onze beschikbaarheid in Smartschool → Alles tonen → Centrale ICT-dienst
Campus Lummen (Secretariaat)
ICT-loket: tijdens de openingsuren van het secretariaat.
Campus Paal (Secretariaat)
ICT-loket: tijdens de openingsuren van het secretariaat.
Onze ICT-kernactiviteiten binnen het Spectrumcollege
Dagelijkse ondersteuning en advies voor leerlingen, ouders, leerkrachten en personeel.
Advies, aankoop en implementatie van ICT-hardware en software.
Installatie, beheer en onderhoud van ICT-hardware en software.
Installatie en beheer van netwerkinfrastructuur en connectiviteit.
Onderhoud en optimalisatie van het netwerk, servers en Cloud omgeving.
Continue monitoring en beveiliging van het netwerk.
Ontwikkeling en implementatie van het ICT-beleid binnen onze campussen.
Verbetering van ICT-processen en efficiëntie binnen de school.
Realisatie, coördinatie en opvolging van ICT-projecten.
Pedagogische ondersteuning bij ICT-geïntegreerd leren
...